Benvinguts al nostre racó més dolç
Som la Uxía Paz, la Nerea Pitarch i la Martina Rosa, i hem creat aquest blog per conservar, compartir i donar vida a les receptes de postres tradicionals catalans que han passat de generació en generació.
Darrere de cada recepta hi ha records d’infància, sobretaules eternes, mans enfarinades a la cuina i aromes que omplen la casa en dies de festa. És per això que volem que aquest blog sigui un petit homenatge a totes aquelles receptes que sovint s’aprenen sense llibre, escoltant consells de l’àvia o mirant com algú amassa amb paciència.
Aquí hi trobareu postres de sempre: els que es fan per Sant Joan, per la Castanyada o per Nadal, i també aquells que no necessiten cap excusa per aparèixer a taula. Ens mou la il·lusió de preservar la tradició, però també la curiositat de descobrir els detalls, la història i les petites variants que fan única cada recepta.
Esperem que aquest espai us inspiri a encendre el forn, a embrutar-vos les mans i crear nous records dins les cuines de les vostres cases.
Gràcies per ser aquí. Ens acompanyeu en aquest viatge per la rebosteria catalana?
Bona temàtica.
ResponEliminaQue interessant!!!!!
ResponEliminaEm sembla super necessari reivindicar la cuina catalana en aquests temps, no hi ha res com els postres de tota la vida!!! Bona feina, estare atenta a les proximes publicacions jejej
ResponEliminaGanes de la pròxima recepta!!
ResponEliminaOstres! Quina Bona idea! Ja us anire seguint perquè aquests carquinyolis tenen molt Bona pinta!
ResponEliminaNoies quina bona feina😇M’encanta aquesta recepta blog i com expliqueu les receptes🥰Continueu així, que és molt important que es dongui visibilitat al català
ResponEliminaUs he de felicitar noies per haquets blog tant interessant i tant important per la cultura catalana i sobretot per la nostre gastronomia. Continueu així, que segur que arribare molt lluny!!! Molta sort
ResponEliminaVolia donar-vos les gràcies per aquest blog tan interessant sobre receptes catalanes 😊 M’encanta descobrir plats tradicionals i la veritat és que ho expliqueu tot d’una manera molt clara i agradable. Es nota la dedicació i les ganes de compartir la gastronomia catalana amb tothom. He descobert receptes que no coneixia i segur que n’intentaré fer alguna a casa 😋 Enhorabona per la feina que feu!
ResponEliminaFelicitats per aquest blog! Per llepar-se els dits!!!!
ResponEliminaMmmmm! Tot sembla boníssim!!! 🍪
EliminaUs felicito a totes tres per una idea tant bona! En el món de presses i menjar processat que vivim, aquest recull de receptes dolces tradicionals que ens oferiu representa un moment de gaudi i record. Gràcies
ResponEliminaUn blog molt dolç i ple de records, al fi i al cap és menjant com gauidim i celebrem la vida amb amics i família.
ResponEliminaL’enhirabona per aquest blog tan dolç i interessant. De ben segur que m’animo a fer alguna d’aquestes receptes, les de tota la vida i tant ens agraden!
ResponEliminaFa molt de goig veure com compartiu la gastronomia catalana amb tanta il·lusió 😄
ResponEliminaMoltes gràcies per crear un blog tan interessant i tan ple de receptes tradicionals. La veritat és que gràcies a les vostres publicacions he pogut aprendre moltes coses sobre la cuina catalana, especialment sobre postres que no coneixia o que feia anys que no veia. M’agrada molt la manera com expliqueu cada recepta, perquè es nota que hi poseu dedicació, estima i ganes de mantenir viva la nostra gastronomia.
ResponEliminaCrec que és molt important conservar la cuina catalana i tota la cultura que hi ha al darrere, perquè moltes tradicions s’estan perdent amb el temps. Blogs com el vostre ajuden a recordar receptes de tota la vida i a fer que les noves generacions també les coneguin i les continuïn preparant a casa. A més, fa molta il·lusió veure persones que comparteixen aquest patrimoni amb tanta passió.
De debò, moltes gràcies per la feina que feu i per compartir totes aquestes receptes tan especials. Continuaré llegint el vostre blog i provant moltes de les vostres receptes a casa!
Moltes gràcies per fer-nos recordar l'olor, el gust i els bons moments passats a l'hora de fer postres!
ResponEliminaOh! M’encanta l’idea del blog, fa venir ganes de posar-se a cuinar immediatament. Felicitats per la feina ben feta i per voler mantenir aquestes receptes tant nostres.
ResponEliminaQuina informació més maca i valuosa!!! donem valor a allò important! Gràcies!
ResponEliminaUau! Quina delicia de blog. És interessantísim pel que fa a la informació i super pràctic per a aquells que ens agrada la cuina! Sens dubte el seguiré consultant😁
ResponEliminaAii els meus nens i nenes del Casal els hi ha encantat aquest blog! Em provat de fer alguna recepta i han quedat totes boníssims🫶🏻 Enhorabona noies, a tope:)
ResponElimina